AIR + GARAM AURA RAJA PELARIS

AIR + GARAM AURA RAJA PELARIS KAROMAH AGENG ANUGERAH AGUNG

Media Pelaris Bisnes special khusus untuk pelarisan usaha bagi anda peniaga kecil-kecilan,kedai,warung,stall burger,pemilik counter, kiosk, dsb.

 

Perisian Spiritual ini akan memancarkan aura kerezekian ke segala penjuru mata angin (pelaris Super) sehingga mampu mendatangkan keburuntungan yang barokah atas seizin Allah SWT melariskan dagangan, pelaris ini memiliki daya tuah mengundang pembeli dan menjadikan pelanggan.

Barang Siapa bertawakal kepada Allah niscaya DIA akan membukakan jalan keluar baginya.Dan DIA memberikan rezekinya dari arah yang tidak di sangka-sangkanya.Dan barang siapa bertawakal kepada Allah,niscaya Allah akan mencukupkan (keperluan)nya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan-Nya.Sungguh Allah telah mengadakan ketentuan bagi setiap sesuatu.”QS.65 At Thalaq:2-3

Air +Garam Aura Raja Pelaris Karomah Ageng Anugerah Agung ini berkhasiat:

 

  • Melancarkan usaha dan mempermudah dalam Penjualan/Penglarisan.
  • Melancarkan usaha dan mempermudah Negosiasi Bisnes.
  • Makmur barokah berlimpah rezeki yang datang tidak disangka-sangka.
  • Meraih kesejahteraan hidup dan kemakmuran,dsb.

 

Dengan Kuasa dan Kehendak Allah SWT,atas keridhaanNya masih banyak khasiat lainnya yang terkandung dalam Air+Garam Raja Pelaris Karomah Ageng Anugerah Agung semoga menuju masa depan yang cerah berlimpahkan Rahmatan Lil Alamin.Biidzinillah.

 

FIDYAH:RM350

Leave a comment